martes, 9 de noviembre de 2010

Senyor del castell...

Deia, per mi, una completa desconeguda a la freqüència d'ICat fm fa uns mesos. Vaig escoltar la cançó en tres ocasions, i en aquesta ultima la exquisida Ajo Casals va nombrar el nom: Ivette Nadal... Calla! Vaig recordar l'ultim disc, i no em sonava cap senyor ni cap castell, això venia a dir que era posterior: Guerres dolcíssimes... La veritat es que sempre havia evitat aquest Cd, mai l'hi havia trobat la gracia, mai havia escoltat "El senyor del castell". Ara veig a Ivette Nadal diferent, madura, digne de ser nombrada com a poeta. L'he afegit a la meva llista de reproducció d'Spotify de "Dones que em fan vibrar".Llista on hi guardo des de la espectacular Nina Simone a la més dolça Marit Larsen, la flamant i sexy Melody Gardot a la atrevida Nancy Sinatra, Duffy, Katie Melua i Regina Speaktor. Per cert, si teniu un moment, escolteu-vos alguna cosa d'aquesta ultima. Val la pena.

2 comentarios:

  1. així que una llista de dones que et fan vibrar eh... jaja

    sembla jove per parlar legítimament de coses tan profundes, però se li pot donar una oportunitat

    trobo a faltar els principis de sopa de cabra!

    ResponderEliminar
  2. gràcies per l'oportunitat d'escoltar-me.

    Ivette Nadal*^^.

    ResponderEliminar